Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Vadyba, Marketingas
 
 

 
VARTOTOJŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO PROCESAS. Kodas: D031
- 10%

TEMA:VARTOTOJŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO PROCESAS. Kodas: D031

DIPLOMINIAI, DIPLOMINIS DARBAS

kodas : D031

Magistro darbas. Apimtis 77 psl.

 

TURINYS

ĮVADAS.................................................................................................................................... 3

1. PROBLEMOS ANALIZĖ..................................................................................................... 5

2. VARTOTOJŲ SPRENDIMŲ MODELIAVIMO TEORINIAI YPATUMAI.................. 12

2.1. Vartotojų elgsenos koncepcija marketinge.................................................................... 12

2.2. Vartotojų sprendimai ir juos įtakojantys veiksniai......................................................... 16

2.2.1. Išorinių veiksnių analizė.......................................................................................... 17

2.2.2. Vidinių veiksnių analizė........................................................................................... 21

2.3. Vartotojų sprendimų priėmimo procesas....................................................................... 25

2.3.1. Poreikio atsiradimas ir suvokimas.......................................................................... 27

2.3.2. Informacijos paieška............................................................................................... 28

2.3.3. Alternatyvų vertinimas............................................................................................ 29

2.3.4. Pirkimas.................................................................................................................. 31

2.3.5. Vartotojų elgsena po pirkimo.................................................................................. 32

2.4. Vartotojų sprendimai mažmeninės prekybos įmonėje.................................................... 34

2.4.1. Pirkimo vietos pasirinkimas.................................................................................... 36

2.4.2.Vartotojų elgsena pirkimo vietoje............................................................................. 38

2.5. Vartotojų sprendimų priėmimo proceso mažmeninės prekybos įmonėje ypatumai....... 47

3. TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI........................................................................................ 49

3.1. Tikslinės rinkos apžvalga............................................................................................... 49

3.2. Tyrimo metodika............................................................................................................ 50

3.3. Tyrimo rezultatų analizė................................................................................................. 52

3.3.1. Demografinių duomenų analizė.............................................................................. 52

3.3.2. Vartotojų sprendimų proceso modeliavimas priklausomai nuo jų lyties................. 55

3.3.3. Vartotojų sprendimų proceso modeliavimas priklausomai nuo jų pajamų............. 63

IŠVADOS............................................................................................................................ 67

LITERATŪRA:.................................................................................................................... 71

 

Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!


 
 
    77.00 €
Atgal
Dalintis
69.30 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.