Magistrinis darbas. 99 psl.
TURINYS
ĮVADAS..............................................................................................................................4
1. MIKROMOKYMOSI VAIKYSTĖJE TEORINIAI PAGRINDAI.................................6
1.1. Vaikystės, kaip žmogaus gyvenimo tarpsnio socialinis - pedagoginis vertingumas……………………………….……...........................................……..6
1.2. Vaikų ugdymas demokratijos kultūroje.......................................... ….……..........8
1.3. Vaikų ugdymas gerumu ir meile. ................................. ….…….............................11
1.4. Į vaiką orientuotas ugdymas…………………..................….…….........................12
2.VAIKŲ SITUACINIO MIKROMOKYMO(SI) ESMĖ................... …............................14
2.1. Vaikųmokymo(si) ryšys su gyvenimo situacijomis…...............……...……….….16
2.2. Situacinio mikromokymo(si) problemos ...............………………..........………...17
2.3. Bandymai ir klaidos situaciniame mikromokyme (si)……...……….……….........18
Mikromokymo(si) situacijų pedagoginis reikšmingumas …………….……...............19
- SITUACINIO MIKROMOKYMO(SI) SVARBA NAMŲ APLINKOJE…….....….....21
- VAIKŲ SITUACINIO MIKROMOKYMO(SI) SĄLYGŲ IR GALIMYBIŲ MOKYKLOJE IR NAMUOSE EMPIRINIS TYRIMAS.............................................................................
4.1.Empirinio tyrimo organizavimas..............................................................................
4.2.Pradinių klasių mokytojų reprezentacijos dėl vaikų situacinio mikromokymosi sąlygų ir galimybių..................................................................................................................
4.3.Vaikų mikromokymosi patirtis namų aplinkoje.......................................................
IŠVADOS….……................................….……................................….……......................
LITERATŪROS SĄRAŠAS….……................................….……......................................
PRIEDAI….……................................….……................................….…….......................
Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!