Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Vadyba, Marketingas
 
 

 
UAB “NARBUTAS IR KO” RINKODAROS PLANAS. Kodas: D037
- 1%

TEMA:UAB “NARBUTAS IR KO” RINKODAROS PLANAS. Kodas: D037

DIPLOMINIAI, DIPLOMINIS DARBAS

kodas : D037

Diplominis darbas. Apimtis 30 psl.

 

Turinys

1. Anotacija vadovams.........................................................................................................3

2. Bendra informacija apie kompaniją.....................................................................................  3

3. Korporacijos strateginės kryptys......................................................................................... 4

3.1 Misija.................................................................................................................       4

3.2 Tikslai................................................................................................................       4

3.3 Pagrindinės kompetencijos ir konkurenciniai pranašumai................................      5

4. Situacijos analizė..................................................................................................... 6

4.1 Rinkos analizė: UAB Narbutas ir Ko rinkos tendencijos..................................      6

4.2 UAB „Narbutas ir Ko“ ofiso baldų gamybos konkurentai................................    8

4. 3 Kompanijos vidinė analizė...............................................................................  10

4.4 SWOT analizė...................................................................................................     10

5. Rinkodaros tikslai.................................................................................................. 14

5.1 Rinkodaros tikslai..............................................................................................    14

6. Rinkodaros strategija................................................................................................14

6.1 Tikslinės rinkos..................................................................................................14

6.2 Išskirtinės produkto charakteristikos.................................................................       16

6.3 Pozicionavimas.................................................................................................. 18

6.4 Rinkos strategija: apibendrinimas..................................................................... 18

7. Rinkodaros programa.......................................................................................... 19

7.1 Produktas...........................................................................................................  19

7.2 Rėmimas............................................................................................................   19

7.3 Paskirstymas.......................................................................................................21

8. Finansiniai rodikliai ir prognozės............................................................................... 22

8.1 Ankstesni pardavimo apimčių rodikliai......................................................................... 22

8.2 Prognozės trejų metų laikotarpiui......................................................................        25

9. Organizacinė struktūra..........................................................................................................  27

10. Plano įgyvendinimas............................................................................................................. 29

11. Plano įgyvendinimo vertinimas ir kontrolė........................................................................         31

 

Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!


 
 
    30.00 €
Atgal
Dalintis
29.70 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.