Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Vadyba, Marketingas
 
 

 
UAB INFOMEGA MARKETINGO KOMPLEKSAS. Kodas: D017
- 4%

TEMA:UAB INFOMEGA MARKETINGO KOMPLEKSAS. Kodas: D017

DIPLOMINIAI, DIPLOMINIS DARBAS

kodas : D017

Magistro darbas. Apimtis 62 psl.

 

 

TURINYS

 

Įvadas 5

1. Marketingas komplekso specifika  7

    1.1. Marketingo samprata  7

    1.2. Marketingo procesas   10

    1.3. Marketingo kompleksas          11

           1.3.1. Marketingo komplekso elementas – prekė       13

                  1.3.1.1. Prekių klasifikavimo būdai         14

                  1.3.1.2. Sprendimai dėl prekių asortimento        15

                  1.3.1.3. Prekių kūrimo procesas   16

           1.3.2. Marketingo komplekso elementas – kaina       19

                  1.3.2.1. Kainodaros tikslai           19

                  1.3.2.2. Paklausos nustatymas ir vertinimo metodai       20

                  1.3.2.3. Konkurentų kainos         21

           1.3.3. Marketingo komplekso elementas – paskirstymas       22

                  1.3.3.1. Marketingo sistemų plitimas      24

                  1.3.3.2. Paskirstymo kanalų bendradarbiavimas, konfliktai ir konkurencija      25

                  1.3.3.3. Sprendimai dėl kanalų struktūros          26

           1.3.4. Marketingo komplekso elementas – rėmimas  27

                  1.3.4.1. Realizacijos skatinimas   27

                  1.3.4.2. Praktinis požiūris į reklamą ir realizacijos skatinimą      33

2. UAB “INFOMEGA” marketingo komplekso specifikos įvertinimas      35

    2.1. Įmonės pristatymas     35

    2.2. Organizacinė struktūra            36

    2.3. Aplinkos analizė          38

           2.3.1. Klientų charakteristika  38

           2.3.2. Šakos konkurentai        39

           2.3.3. SWOT analizė   40

    2.4. Prekių pardavimas       40

           2.4.1. Prekių ir paslaugų charakteristika         40

           2.4.2. Pardavimų apimtys       41

           2.4.3. Pardavimo strategija     41

    2.5. Kainodaros strategija  42

    2.6. Paskirstymo kanalai    44

           2.6.1. Ypatybės           44

           2.6.2. Strategija           46

    2.7. Rėmimo organizavimas           48

           2.7.1. Specifika           48

           2.7.2. Pardavimų skatinimas   49

           2.7.3. Realizacijos metodai     49

3. UAB “INFOMEGA” PREKIŲ BEI paslaugų kokybės tyrimas 51

    3.1. Tyrimo pristatymas ir metodika          51

    3.2. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas         53

Išvados ir pasiūlymai  56

Santrauka        59

Summary        60

Literatūra        61

Priedai 62

 

LENTELIŲ SĄRAŠAS

1 lentelė. Šakos konkurentų apžvalga           39

2 lentelė. UAB “INFOMEGA” pardavimų apimtys            41

3 lentelė. UAB “INFOMEGA” vieno kompiuterio kainos elementai ir kainos kalkuliacija           43

4 lentelė. UAB “INFOMEGA” produkcijos pardavimo vartotojui kainos nustatymas      44

5 lentelė. UAB “INFOMEGA” reklamos ir konkursų organizavimo išlaidų struktūra 2002m.      49

 

 

Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!


 
 
    62.00 €
Atgal
Dalintis
59.52 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.