Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Vadyba, Marketingas
 
 

 
UAB „SCAENT BALTIC“ KOMUNIKACINĖS STRATEGIJOS KŪRIMO YPATUMAI. Kodas: D016
- 1%

TEMA:UAB „SCAENT BALTIC“ KOMUNIKACINĖS STRATEGIJOS KŪRIMO YPATUMAI. Kodas: D016

DIPLOMINIAI, DIPLOMINIS DARBAS

kodas : D016

Magistro darbas. Apimtis 60 psl.

 

TURINYS

 

LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS..............................................................................3

ĮVADAS..................................................................................................................................4

1. KOMUNIKACIJOS TEORIJOS ANALIZĖ.......................................................................7

    1.1. Ryšių su visuomene samprata, istorija ir veiklos pavyzdžiai.......................................7

    1.2. Komunikacijos svarba visuomeniniuose ryšiuose.......................................................12

    1.3. Ryšių su visuomene modeliai......................................................................................17

    1.4. Ryšiai su visuomene ir marketingas............................................................................19

    1.5. Organizacijos įvaizdžio ir ryšių su visuomene sąveika...............................................21

2. UAB „SCAENT BALTIC“ KOMUNIKACINĖ STRATEGIJA.......................................27

    2.1. Įmonės veiklos specifika.............................................................................................27

    2.2. Įmonės komunikacinės strategijos tikslai ir lūkesčiai.................................................29

    2.3. UAB „Scaent Baltic“  strategijos kūrimo etapai.........................................................30

3. ĮMONĖS UAB „SCAENT BALTIC“ ĮVAIZDŽIO TYRIMAS.......................................36

    3.1. Tyrimo metodika.........................................................................................................36

    3.2. Tyrimo rezultatai.........................................................................................................38

IŠVADOS...............................................................................................................................51

SANTRAUKA (anglų kalba).................................................................................................53

LITERATŪRA.......................................................................................................................54

1 PRIEDAS Anketa................................................................................................................57

 

 LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS

 

1 pav. Komunikacijos proceso modelis..........................................................................................14

2 pav. Pagrindiniai ryšių su visuomene tikslai................................................................................18

3 pav. Ryšiai su visuomene ir marketingas.....................................................................................19

4 pav. Organizacijos ir visuomenės sąveika....................................................................................24

5 pav. Institucijos ryšiai...................................................................................................................25

6 pav. Apklaustųjų lytis...................................................................................................................38

7 pav. Apklaustųjų amžius...............................................................................................................39

8 pav. Apklaustųjų išsilavinimas......................................................................................................40

9 pav. Nuomonė apie įmonės pavadinimą........................................................................................41

10 pav. Iš kur sužinojo apie įmonę...................................................................................................42

11 pav. Reklamos matomumas.........................................................................................................43

12 pav. Reklamos pavidalai..............................................................................................................44

13 pav. Informacijos pakankamumas...............................................................................................45

14 pav. Naudojimasis paslaugomis...................................................................................................46

15 pav. Reklamos nauda...................................................................................................................47

16 pav. Reklamos pakankamumas....................................................................................................48

17 pav. Žinios apie produkciją..........................................................................................................49

18 pav. Aptarnaujančiojo personalo elgesys.....................................................................................50

 

Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!


 
 
    60.00 €
Atgal
Dalintis
59.40 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.