Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Vadyba, Marketingas
 
 

 

TEMA:RYŠIŲ SU VISUOMENE PAGRINDIMAS TELEVIZIJOJE. Kodas: D039

DIPLOMINIAI, DIPLOMINIS DARBAS

kodas : D039

Bakalauro darbas. Apimtis 57 psl.

 

TURINYS

 

ĮVADAS.....................................................................................................................................4

1. RYŠIŲ SU VISUOMENE SAMPRATA, ISTORIJA IR VEIKLOS PAVYZDŽIAI...........6

2. RYŠIŲ SU VISUOMENE FUNKCIJOS, UŽDAVINIAI IR TIKSLAI..............................11

    2.1. Informaciniai ir motyvaciniai ryšių su visuomene tikslai ir principai...........................11

    2.2. Ryšių su visuomene funkcijos ir uždaviniai..................................................................12

    2.3. Ryšiai su visuomene ir marketingas..............................................................................16

3. RYŠIŲ SU VISUOMENE GALIMYBĖS TELEVIZIJOJE................................................20

    3.1. Reklamos tikslingumas..................................................................................................20

    3.2. Įmonės įvaizdžio kūrimas..............................................................................................21

    3.3. Ryšiai su visuomene panaudojant informacines technologijas .....................................27

            3.3.1. Pranešimas ir jo publika......................................................................................27

            3.3.2. Ryšiai su žiniasklaida..........................................................................................31

   3.4. Reikalavimai ryšių su visuomene specialistui................................................................34

4. RYŠIŲ SU VISUOMENE TELEVIZIJOJE TYRIMAS......................................................40

   4.1. Ryšių su visuomene televizijoje veiklos vertinimas.......................................................40

            4.1.1. Ryšių su visuomene programos biudžetas..........................................................40

            4.1.2. Ryšių su visuomene programos veiksmų efektyvumas......................................40

            4.1.3. Ryšių su visuomene veiklos rezultatų - padarinių vertinimas…………………42

   4.2. Tyrimo analizė................................................................................................................44

IŠVADOS.................................................................................................................................53

LITERATŪRA..........................................................................................................................54

PRIEDAI...................................................................................................................................56

 

LENTELIŲ IR PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS

 

1 paveikslas. Ryšiai su visuomene ir marketingas ………………………………………..…17

2 paveikslas. Potencialios organizacijos publikos (pagal S. Black) ………………  ……….24

3 paveikslas. Komunikacijos proceso modelis………………………………………………37

4 pav. Priežastys, dėl kurių dažniausiai kreipiamasi į RSV agentūras....................................47

5 pav. Svarbiausi RSV agentūrų pasirinkimo kriterijai...........................................................48

6 pav.  Pasminėjimų santykis...................................................................................................49

7 pav. Paminėjimų pramoginėse televizijos laidose santykis..................................................50

8 pav. Paminėjimų pasiskirstymas laiko atžvilgiu...................................................................50

 

Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!


 
 
   
Atgal
Dalintis
54.99 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.