Diplominis darbas. Apimtis 55 psl.
turinys
ĮVADAS………………………………………………..………………………………………3
- Pedagogų persikvalifikavimo socialinis politinis kontekstas……………………………………………………………...……………...…7
- MOKYTOJŲ PERSIKVALIFIKAVIMAS – ŽINGSNIS LINK MOKYMOSI
VISĄ GYVENIMĄ…………………………………………………….……………………..10
2.1. Mokymasis visą gyvenimą: prielaidos, raiška……………………………………13
3. Mokytojų bedarbystė. Darbo biržos duomenų analizė…………………………………………………………………………...…..……20
3.1. Lietuvių kalbos, užsienio kalbų, kūno kultūros ir pradinio ugdymo mokytojų pasiūla ir paklausa 2000–2003 metais……...……………………………………………...…20
3.2. Darbo biržoje užsiregistravusių absolventų, baigusių aukštąsias ir aukštesniąsias mokyklas bei galinčių dirbti bendrojo lavinimo mokykloje, skaičiaus kitimas 2001-2003 metais………………………………………………………………………….…………...…26
3.3. Darbo ieškančių pedagogų statistika 2004 metais………………………………..29
4. MOKYTOJŲ PERKVALIFIKAVIMAS KAIP BEDARBYSTĖS UŽKARDYMO PRIEMONĖ…………………………………………………………………………………..33
4.1. Mokytojų kvalifikacijos problemos…………………………...…………………33
4.2. Persikvalifikavusių mokytojų statistika……...………………………………..…34
4.3. Mokyklos vadovų požiūris į perkvalifikavimo
programų pasiūlą…………………………………………………………………36
4.4. Mokyklos vadovų nuomonė apie perkvalifikavimo programų finansavimą……………………………………………………………………….39
4.5. Mokyklos vadovų nuomonė apie perkvalifikavimo organizavimą……………………………………………..……………………….40
4.6. Mokytojų paklausos ir pasiūlos sureguliavimo
problemos…………………………..…………………………………………….43
5. Mokytojų persikvalifikavimo prielaidos……………… ……………48
IŠVADOS…………………………………………………………………………………….51
LITERATŪRA……………………………………………………………………………….53
Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!