Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Vadyba, Marketingas
 
 

 
ORGANIZACIJOS STRATEGINIS VALDYMAS IR ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS. Kodas: D030
- 8%

TEMA:ORGANIZACIJOS STRATEGINIS VALDYMAS IR ĮVAIZDŽIO FORMAVIMAS. Kodas: D030

DIPLOMINIAI, DIPLOMINIS DARBAS

kodas : D030

Magistro darbas. Apimtis 75 psl.

 

TURINYS

 

TURINYS............................................................................................................................................ 1

ĮVADAS.............................................................................................................................................. 1

1. TEORINIAI ORGANIZACIJOS STRATEGINIO VALDYMO TYRIMAI.............................. 3

1.1. Strateginio valdymo teorinė bazė.............................................................................................. 4

1.2. Organizacijos strategijos valdymo modeliai.............................................................................. 5

1.2.1. Organizacijos tikslinės orientacijos nustatymas: įmonės misija, vizija ir tikslai.................. 8

1.2.2. Įmonės aplinkos analizės būdai ir metodai....................................................................... 10

1.2.3.  Konkurentų strateginė analizė......................................................................................... 12

1.3. Strateginių sprendimų alternatyvos, jų vertinimas ir parinkimas............................................. 18

1.4. Strategijos įgyvendinimas ir kontrolė...................................................................................... 20

2. ORGANIZACIJOS ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO TEORINIAI ASPEKTAI........................... 22

2.1. Organizacijų vertybių sistemos, elgsenos ir gyvavimo teorinė analizė.................................... 22

2.1.1. Organizacijos vertybių sistema ir elgsenos modelių įtaka organizacijos įvaizdžiui.......... 23

2.1.2. Organizacijos gyvavimo etapų analizė............................................................................. 25

2.2. Organizacijos įvaizdžio samprata, jo dedamosios ir struktūra................................................. 28

2.3. Organizacijos įvaizdį įtakojančios išorinės ir vidinės aplinkos analizė.................................... 33

2.4. Organizacijos įvaizdžio kūrimo modelių analizė..................................................................... 35

3.     EMPIRINIS EMSI DEGALINIŲ TINKLO ĮVAIZDŽIO FORMAVIMO TYRIMAS........ 41

3.1. Įmonės veiklos analizė............................................................................................................. 41

3.2. Įvaizdžio formavimas nafta ir jos produktais prekiaujančiose Lietuvos įmonėse lojalumo programų pagalba........................................................................................................................................................ 45

3.3. EMSI degalinių tinklo įvaizdžio formavimo tyrimo metodika............................................... 47

3.4. EMSI degalinių tinklo įvaizdžio formavimo tyrimo rezultatų analizė.................................... 50

3.4.1 EMSI degalinių tinklo įvaizdžio formavimo tyrimo demografiniai  darbuotojų duomenys 50

3.4.2 EMSI degalinių tinklo įvaizdžio formavimo tyrimo analizė darbuotojų atžvilgiu............... 51

3.4.3. EMSI degalinių tinklo įvaizdžio formavimo tyrimo demografiniai  pirkėjų duomenys...... 56

3.4.4. EMSI degalinių tinklo įvaizdžio formavimo tyrimo analizė vartotojų atžvilgiu................. 58

IŠVADOS.......................................................................................................................................... 62

LITERATŪRA:................................................................................................................................. 65

 

 Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!


 
 
    75.00 €
Atgal
Dalintis
69.00 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.