Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Vadyba, Marketingas
 
 

 
MARKETINGO YPATUMAI GLOBALIZACIJOS PROCESE. Kodas: K002
- 3%

TEMA:MARKETINGO YPATUMAI GLOBALIZACIJOS PROCESE. Kodas: K002

KURSINIAI, Kursinis

kodas : K002

Kursinis darbas. Apimtis 42 psl.

 

Turinys

 

 

Įvadas …………………………………………………………………………………………… 3

I.   Globalizacijos samprata ……………………………………………………………5

Globalizacijos raida ……………………………………………………….5

Globalizacijos parametrai………………………………………8

Globalizacija ir uždarumas  …………………………………   11

 Globalizacija ir integracija  …………………………………  13

Globalinis verslas…………………………………………………………14

II.  Globalusis marketingas ……………………………………………………………19

2.1. Marketingo sampratos  raida…………………………………………….. 19

2.2. Globalusis marketingas……………………………………………………20

         2.2.1.Globalaus marketingo vystymasis ……………………………… 21

           2.2.2. Globalizacijos veiksniai ………………………………………….22

           2.2.3. Globalios rinkos struktūra ……………………………………….23

           2.2.4. Globalios strategijos formavimas ………………………………. 24

           2.2.5. Konkurencijos strategija …………………………………………27

                      2.2.6. Globalios rinkos segmentavimo pagrindai ………………………. 28

                      2.2.7. Globalaus marketingo programa ………………………………….28

III. Verslo globalizacijos privalumai ir trūkumai ………………………………………31

IV.  Globalaus marketingo komplekso standartizaciją …………………………………34

Išvados  …………………………………………………………………………………………  37

Literatūros sąrašas ……………………………………………………………………………  41

 

Darbo tikslas yra nuosekliai išanalizuoti pastaruosius klausymus, vis labiau spartėjantį globalizacijos procesą, jo ekonomines ir socialines pasekmes, globalizacinio verslo ypatumus, o ypač jį įtakojantį marketingo strateginį planavimą.

 

šis darbas – tai mūsų gebėjimas surasti ir pateikti globalaus marketingo ypatumus globalizacijos procese, marketingo komplekso  elementų – prekės, kainos, rėmimo, pateikimo skirtumus ir specialiai globaliajam marketingo kompleksui keliamus reikalavimus, pateikti galimų marketingo strategijų alternatyvas.

 

 

Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!


 
 
    42.00 €
Atgal
Dalintis
40.74 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.