Magistro darbas. Apimtis 69 psl.
TURINYS
ĮVADAS.....................................................................................................................3
I. TEORINĖ MARKETINGO STRATEGIJŲ APŽVALGA..................................6
1.1 MARKETINGO SVARBA ORGANIZACIJOS VEIKLOJE.....................................................6
1.2. MARKETINGO STRATEGIJA IR VALDYMAS...............................................................7
1.3 MARKETINGO STRATEGIJŲ GRUPĖS.........................................................................8
1.3.1 PRODUKTO STRATEGIJŲ GRUPĖ..........................................................................8
1.3.2 RINKOS STRATEGIJŲ GRUPĖ...............................................................................12
1.3.3 RĖMIMO STRATEGIJŲ GRUPĖ....................................................................................16
1.3.4. PASKIRSTYMO STRATEGIJŲ.GRUPĖ.........................................................................24
1.3.5. KAINODAROS STRATEGIJŲ GRUPĖ..........................................................................26
1.3.6. GLOBALINĖS MARKETINGO STRATEGIJŲ GRUPĖ..................................................28
II. GAZELIŲ MARKETINGO STRATEGIJŲ ANALIZĖ........................................42
2.1. „GAZELĖS“ LIETUVOJE 2004 m.................................................................................42
2.1.1 „ĮMONĖ GAZELĖ“ SĄVOKOS REIKŠMĖ...............................................................43
2.1.2 „Verslo žinių“ IŠRINKTOSIOS LIETUVOS ĮMONĖS „GAZELĖS“..............................43
2.2. LIETUVOS ĮMONIŲ „GAZELIŲ“ MARKETINGO PASIRINKTOS STRATEGIJOS........45
2.2.1. ĮMONIŲ PASISKIRSTYMAS PAGAL VEIKLĄ.............................................................45
IŠVADOS IR PASIŪLYMAI...............................................................................................54
SANTRAUKA.......................................................................................................................57
SUMMARY...........................................................................................................................58
LITERATŪRA IR ŠALTINIAI...........................................................................................59
PRIEDAI................................................................................................................................61
Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį.