Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Vadyba, Marketingas
 
 

 

TEMA:MARKETINGO STRATEGIJOS. Kodas: D042

DIPLOMINIAI, DIPLOMINIS DARBAS

kodas : D042

Magistro darbas. Apimtis 69 psl.

 

TURINYS

 

ĮVADAS.....................................................................................................................3

I. TEORINĖ  MARKETINGO STRATEGIJŲ APŽVALGA..................................6

    1.1 MARKETINGO SVARBA ORGANIZACIJOS VEIKLOJE.....................................................6

    1.2. MARKETINGO STRATEGIJA IR VALDYMAS...............................................................7

      1.3 MARKETINGO STRATEGIJŲ GRUPĖS.........................................................................8

1.3.1 PRODUKTO STRATEGIJŲ GRUPĖ..........................................................................8

1.3.2 RINKOS STRATEGIJŲ GRUPĖ...............................................................................12

1.3.3 RĖMIMO STRATEGIJŲ GRUPĖ....................................................................................16

1.3.4. PASKIRSTYMO STRATEGIJŲ.GRUPĖ.........................................................................24

1.3.5. KAINODAROS STRATEGIJŲ GRUPĖ..........................................................................26

          1.3.6. GLOBALINĖS MARKETINGO STRATEGIJŲ GRUPĖ..................................................28

II. GAZELIŲ MARKETINGO STRATEGIJŲ ANALIZĖ........................................42

     2.1. „GAZELĖS“ LIETUVOJE  2004 m.................................................................................42

2.1.1 „ĮMONĖ GAZELĖ“ SĄVOKOS REIKŠMĖ...............................................................43

2.1.2 „Verslo žinių“ IŠRINKTOSIOS LIETUVOS ĮMONĖS „GAZELĖS“..............................43

    2.2. LIETUVOS ĮMONIŲ „GAZELIŲ“ MARKETINGO PASIRINKTOS STRATEGIJOS........45

          2.2.1.  ĮMONIŲ PASISKIRSTYMAS PAGAL VEIKLĄ.............................................................45 

IŠVADOS IR PASIŪLYMAI...............................................................................................54

SANTRAUKA.......................................................................................................................57

SUMMARY...........................................................................................................................58

LITERATŪRA IR ŠALTINIAI...........................................................................................59

PRIEDAI................................................................................................................................61

 

Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį.


 
 
   
Atgal
Dalintis
68.99 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.