Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Ekonomika
 
 

 
INOVACIJŲ PLĖTOJIMAS TELEKOMUNIKACIJŲ VERSLE. Kodas D105.
- 2%

TEMA:INOVACIJŲ PLĖTOJIMAS TELEKOMUNIKACIJŲ VERSLE. Kodas D105.

DIPLOMINIAI, MAGISTRO DARBAS

kodas : D105

Magistro darbas. 66 psl.

Turinys

Inovacijų plėtojimas – aktuali telekomunikacijų pramonės modernizavimo problema.................................................................................................................................................4

1.1 Telekomunikacijų verslas ir jo raidos aktualijos.....................................................................5

1.1.1 Mobiliųjų tinklų evoliucija................................................................................................5

1.1.2 GSM tinklo topologija.......................................................................................................6

1.1.3 Telekomunikacijų paslaugos.............................................................................................6

1.2 Šiuolaikinės telekomunikacijų pramonės aktualijos...............................................................7

1.2.1 Inovacinės telekomunikacinės veiklos kaip sistemos interpretacija...................................7

2.   Inovacijų plėtojimas mobiliojo ryšio versle panaudojant G3 technologijas...........................18

2.1 Tyrimo objektas....................................................................................................................18

2.1.1 3G sistemos koncepcija..................................................................................................18

2.1.2   Mobiliųjų telekomunikacijų sistemų evoliucija...........................................................19

2.1.3  3G sistemos planuojamos paslaugos.............................................................................20

2.1.4  3G sistemos vartotojai...................................................................................................23

2.1.5  3G panaudojimo galimybės     .......23

2.1.6  3G Standartizacija       .......26

2.1.7  Svarbiausi reikalavimai trečios kartos sistemai           .......26

2.1.8  3G sistemos duomenų perdavimo greičiai      .......27

2.1.9  Radijo dažnių spektras 3G sistemose  .......27

2.1.10 3G vartotojo įranga     .......28

3. Inovacijoms telekomunikacijų pramonėje skirti teoriniai modeliai...........................................29

3.1 Telekomunikacijų verslui skirtos teorijos ir jų apžvalga.......................................................29

3.1.1 Šiuolaikinių vadybos teorijų taikymas............................................................................29

3.1.2 Ekonominių vadybos metodų taikymas..........................................................................34

3.1.3 Administraciniai valdymo metodai.................................................................................39

3.1.4 Kiekybinių valdymo sprendimų metodų taikymas.........................................................41

3.2 Inovacijoms telekomunikacijų pramonėje skatinti (plėtoti) skirtų tyrimų metodika............48

3.2.1    Marketingo tyrimų procesas........................................................................................48

3.2.2    Kokybiniai tyrimai.......................................................................................................52

3.2.3    Kokybinių tyrimų naudojimas.....................................................................................53

3.2.4    Kokybiniai prognozavimo metodai.............................................................................53

3.2.5   Telekomunikacijų sistemai 3G tyrimo metodikos parengimas.....................................55

4. Inovacijų strategija telekomunikacijų versle...............................................................................56

4.1  3G sistemos plėtra..................................................................................................................56

4.2  Tyrimo eiga............................................................................................................................57

4.3  Hipotezių teisingumo įvertinimas..........................................................................................60

4.4  3G sistemos paklausos prognozavimas.................................................................................62

Literatūra..............................................................................................................................................64

Priedai..................................................................................................................................................

 

Problema. Tam, kad įvesti į rinką 3G sistemos paslaugas, reikalinga žinoti jos perspektyvas šioje rinkoje.

 

Tyrimo tikslas – išanalizuoti trečios kartos technologijų panaudojimo galimybes ir atlikti 3G sistemos įdiegimo Lietuvos rinkoje marketingo tyrimus.

 

Tyrimo objektas – 3G mobilioji telekomunikacijų sistema.

 

Tyrimo metodika – 3G mobiliosios telekomunikacijų sistemos ir literatūros analizė.

 

 

Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!


 
 
    20.00 €
Atgal
Dalintis
19.60 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.