Pagalba

Paieška :

 

DIPLOMINŲ DARBŲ PAGALBA. NEMOKAMA KONSULTACIJA. KREIPKIS!
                                                                                                                        

Mokslo dalykas: Vadyba, Marketingas
 
 

 
ĮMONĖS REKLAMOS PRIEMONIŲ EFEKTYVUMO ANALIZĖ. Kodas: D363
- 6%

TEMA:ĮMONĖS REKLAMOS PRIEMONIŲ EFEKTYVUMO ANALIZĖ. Kodas: D363

DIPLOMINIAI, DIPLOMINIS DARBAS

kodas : D363

Baigiamasis darbas. Apimtis 48 psl.

 

turinys

 

Prekybos vadybos studijų programos Pardavimų valdymo specializacijos profesinės veiklos sričių, profesinių kompetencijų ir studijų programos tikslų įgyvendinimo baigiamajame darbe sąrašas......3

Santrauka....................................................................................................................................4

Summary....................................................................................................................................4

Įvadas.........................................................................................................................................5

1. REKLAMOS APIBŪDINIMAS ŠIUOLAIKINĖS RINKOS KONTEKSTE......................6

1.1. Reklamos reikšmė ir vaidmuo............................................................................................6

1.2. Reikalavimai reklamai ir jos pagrindiniai principai ......................................................11

1.3. Reklamos kontrolė ir savireguliacija Lietuvoje.............................................................14

2. Reklamos platinimo priemonės ir jų efektyvumo vertinimas...............................................18

2.1. Reklamos priemonių klasifikavimas..............................................................................21

2.2. Reklamos priemonių parinkimas...................................................................................24

2.3. Reklamos poveikis vartotojui........................................................................................26

3. REKLAMOS APIBŪDINIMAS ŠIUOLAIKINĖS RINKOS KONTEKSTE....................29

3.1. UAB ,,Palink 249“ įmonės reklaminės veiklos aprašymas...........................................30

3.2. UAB ,,Palink 249“ įmonės reklamos priemonių efektyvumo vartotojams

analizė............................................................................................................................ 32

Išvados ir pasiūlymai.............................................................................................................. 42

Literatūros sąrašas...................................................................................................................43

Vartojamų terminų žodynas....................................................................................................44

Priedų sąrašas:

1 priedas. Apklausos anketa

 

 

Darbas pilnai parašytas pagal esamą turinį!


 
 
    48.00 €
Atgal
Dalintis
45.12 €   
 

 
 
 
Pagalba

Studento.lt facebook'e


DIPLOMINIAI DARBAI PAGAL UŽSAKYMA SU GARANTIJA! NEMOKAMA KONSULTACIJA OFISE!
STATISTINĖ KIEKYBINIŲ DUOMENŲ ANALIZĖ SU SPSS ir kt.
Galimybę tiesiogiai bendrauti ofise, konsultuotis, derinti rašomo darbo detales.